perjantai 28. lokakuuta 2011

Mulet

Jag sitter inne och lyssnar på Bon Jovi. Ute är det mulet, men löven ligger så tätt på marken att jag nästan borde fara o. kratta. Får se om jag årkar...
        På morgonen då jag vaknade regnade det så mycket att jag inte kunde se "the horizon" men nu ser jag nog ända ut till holmarna längre ute.
        Min båt ska dras upp ur vattne imorgon, synd, men det är ju fakstist ändast 3 dagar till NOVEMBER! Snart kommer isen så att man kan tänka sig skida eller skrinna över i stället, dricka en kopp te och njuta av snönn. Undrar om det kommer att komma lika mycket snö som förra året? I någon dagstidning läste jag att det skulle bli t.o.m. kallare! Nå, får se.
         Men, nu ska jag och hjälpa till dit ute, see ya!


    Från sommaren
    Tänk om det skulle se ut såhär nu också?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti