sunnuntai 21. elokuuta 2011

Don Juan

Ida kommer den väntade filmen Don Juan... med Johnny Depp i huvudroll<3 Jag har väntat på den såå länge! Äntligen!<33 Men innan den kommer måst jag få tag på en vän, titta efter en dobermann, fara till stalle, kanske se grannarna, kanske hjälpa pappa... En hel del! Men jag har sagt nu ända sen jag fick veta att den kommer att jag äter upp nånn om jag int får se den!!!! Till stallet ska jag, antagligen motionera min häst, sekert ensam för att mamma har feber och e flunssi, men joo. Hjälpa pappa kanske me veden, igår sågade jag ved (med motorsåg) och ida känns det i armarna!! Jag stod i en timme med maskin igång hela tiden. Det här hundvaktande kan vara ganska irriterande, med en energisk hund redan här hemma och ännu med en likadan till:] Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti