tiistai 23. elokuuta 2011

The show MUST go on

Igår 22.8 flyttade min kära häst till himlen. Han var 27 år gammal, men ändå jätte fin! Änligt mej gick allt pretty bra, men mamma har varit väldigt ledsen. Dee ju klart att jag också sörjer, men inte på samma sätt som andra. Min goda vän har varit ett väldigt stort stöd åt mej! Tack! Utan det stöde vet jag inte om jag sku ha klarat dethär!
Men, för att prata om lite lättare och "roligare" så ede skolfotografering imorron, dessutom ska jag på ridlektion! <3 Kanske hänga med kompisar och så. Ännu i kväll ska jag ut med min och grannens hund, de får springa lösa, runt med varann :) Jag hoppas att alla har haft en riktigt bra dag! Tänkte lägga in lite bilder senare i kväll, jag har dem på andra datorn. Men som rubriken säger:
The show MUST go on, (it has to)
en väldigt nära och kär sångare sjöng det once och det har fastnat i huvvet på mej(: en riktigt bra sång dessutom!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti